Så vad har hänt den senaste månaden?

Ja, du. Nu försvann jag visst sådär från bloggen igen. Men det är ju trotts allt min sista semester här (termin). Så ja jag prioriterar helt enkelt att faktiskt göra något med min sista tid här när jag inte är fullt upptagen med läxa.
Har dock varit duktig och försökt att dokumenterat vad jag gjort, så tänkte försöka att göra en kortfattad liten uppdatering för att leda er up to date.
 
Så först och främst, efter hela sjukhus affären med Danni så hade jag äntligen vårlov. Började med att jag for och såg Legally Blonde musikalen med Jasmine och Hanna (som jobbade i teatern den kvällen). Mycket roligt!
Sedan på tisdagen hade jag, Hanna och Kana tjejkväll och for och åt på Eden Garden :) Mycket lyckad kväll och skönt med en liten östrogen kick!
Kanske viktigaste händelsen under hela vårlovet var att jag Danni och hans mamma Cheryl åkte till San Diego för Danni's VISA intervju!! Mycket fin dag, med museum, gamla western städer, promenad i parker och mycket annat.
 
Påminde mig om Harry Potter ^^ Butter beer anyone?
Yeay!! Sverige Konsulatet!
Sen blev det mer sightsing.
Art walk.
Mycket gammalt träd.
Äldsta staden i Kalifornien.
Fann Svensk senap!!! :D
Dödskalle status.
Kommer ni ihåg de här?
Aligator korv!
Hann även med ett strandbesök innan lovet var över :)
Och fick även uppleva en klassisk bonfire on the beach!
For till huntingtun beach med Aneglo och Even i väntan på Danni, Ian och Jonathan.
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Många fina bilder!

2013-05-20 | 23:35:53
Pappa säger:

Ser ut som ni haft jättekul :)

2013-05-21 | 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback