The Strip

Fick ett ryck att sätta mig ned och lyssna på Queen. Ursäkta att jag inte skrivit på länge, har varit upptagen med midterms och koriografi för nya teaterproduktionen Almost Main.  Men här kommer i vilket fall en hel explotion av inlägg. Vi tar och börjar med fortsättningen av Las Vegas, dagen då jag och Hanna utforskade the Strip. Mycket rolig dag och vi träffade till och med några otroligt trevliga svennar som vi spenderade eftermiddagen med.
Och vill ni veta något häftigt? Himlen som ni ser i Venetian, den är faktiskt målad. Otroligt skumt var det att komma utifrån bäcksvarta natten och komma in till sol och moln. Men fräckt var det allt.
 
 

Kommentarer
Pappa säger:

Hej, roligt ser ni ut att ha haft! Du måste berätta för oss om teatern du är med i nu, det har vi inte hört tror jag? Häftigt med den målade himlen! Kram

Svar: Jo, det ska jag berätta om :) Visst var det :D kram
Mikaela

2013-03-16 | 19:02:20
Mamma säger:

Fina bilder!Kram.

Svar: Tack mamsen :) Puss och kram
Mikaela

2013-03-17 | 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback