Små stunder är störst

Okey så här kommer ett inlägg om något som hände precis när jag kom tillbaka till USA i våras.
Bestämde mig nämligen då att bjuda Danni att se "The Life of Pi" eftersom han så hemskt gärna ville gå och se den innan jag åkte hem i julas, men som aldrig blev av. Så i vilket fall fick jag reda på att de fortfarande visade filmen på en biograf i La Verne (stad nära Glendora) och beslutade mig att vi var tvugna att ta chansen. Och gud vad jag är glad att jag bjöd honom på det. Måste varit bland de bästa bioupplevelserna jag haft i mitt liv. Otroligt bra film baserad på en otroligt bra historia och både jag och Danni lämnade biografen lyckliga av förundran. Helt enkelt ett otroligt fint minne tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback