Consert on a ranch in the mountains

Samma dag som jag for på powwowen överraskade även Danni mig genom att bjuda mig på konsert på en ranch i Santa Monica bergen. Han hade varit väldigt hemlighetsfull gällande ämnet hela veckan. Det enda han lät mig veta var att han skulle ta med mig ut och att jag behövde klä mig varmt. Gissade gaska snabbt att vi skulle upp till bergen, men jag gissade dock att vi skulle hika. Så när jag kom hem efter powwowen och Danni säger åt mig att jag borde försöka klä mig lite snyggt också blev jag helt förvirrad. "Varför ska jag behöva klä mig inta bara varmt men snyggt också om vi ska och hika?" 
Fick dock mitt svar när vi väl tagit oss till Santa Monica och gick för att ta bussen upp på berget, för där var vi nämligen tvugna att få festival band och drickes band om vi ville köpa alkohol under festivalen. Visade sig att Danni vunnit biljetterna på radio och ville överraska mig med detta. Och överraskning blev det verkligen för blev verkligen förbluffad när vi tagit oss upp på berget och möttes av denna syn:
De hade en "main-stage" med olika artister som uppträdde och sedan om du gick runt canyonen (som fungerade som ljudisolering mellan scenerna) dog helt plötsligt konsert musiken ut och vi möttes av clubmusik och dans. När vi gått omkring och kollat en stund bestämde vi oss för att köpa mat vid en av de så kallade food trucks och sedan bar det upp i ett träd där vi kunde se konserten perfekt under vår lilla middagsbjudning :)
 
 

Kommentarer
Martina säger:

Åhh vad mysigt! Vilken fin dejt :) Sage är salvia förresten :)

Svar: Oh okey, det visste jag faktiskt inte. Ja det var jättemysigt :)
Mikaela

2013-03-24 | 16:29:08
Bloggadress: http://engmanreed.wordpress.com
Pappa säger:

Vad mysigt Mikaela :) Hälsa Danni så mycket

Svar: Ja det ska jag göra :)
Mikaela

2013-03-25 | 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback