GRADUATING FROM CITRUS COLLEGE!!

Herre gud!! Känns som om det var igår jag först kom till USA och för första gången satte min fot på Citrus College, men helt plötsligt har två år swishat förbi och nu har jag tagit examen! Officially a graduate with high honers in Theatre Arts!!! HIGH HONERS!!! Det trodde jag ju aldrig..! Galenskapen. Måste ha varit den gladaste dagen sen jag kom hit, om möjligtvis också den mest nostalgiska.
Sånna fina minnen som jag samlat på mig, så många hinder som jag klättrat över, så många nätter jag suttit uppe och slitit hårt.
Anlände här utan att känna en enda själ, utan en gnutta av trygghet eller ens något att känna igen sig i.
Nu har jag byggt mig ett helt nytt liv med vänner, pojkvän, "familj", vardag men framför allt vad jag faktiskt kom hit för: en lysande början på en karriär.
Kort sagt är jag stolt över vad jag åstadkommit och hur mycket jag vuxit under de två senaste åren.
Men nog av detta, här har ni bilderna från min graduation!!
 
Champagne frukost. Någon Svensk tradition måste man ju hålla på ;)
Hitta mig!
Love this picture!! XD
Och mina fina blommor Chris, Jan och Ayanno gav mig ^^
 

Kommentarer
leeda säger:

congratulations mikaela!

Svar: Thank you so much Leeda! :D How are you and everything back in LA?
Mikaela

2013-06-20 | 01:28:36
Bloggadress: http://www.atthisvolume.com/
teabird säger:

vad kul, så stolt jag blir över dig kära vän <3
hör gärna av dig om du har tid att ses i Umeå om du är här! Saknar dig massor, tusen kramar <3

Svar: Tack så mycket My! Var verkligen en lyckosam dag. Hoppas du har det bra annars och synd att vi missade din fest här om veckan. kram
Mikaela

2013-06-30 | 23:16:59
Bloggadress: http://teabird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback