Julafton

Japp, då var det ett tag sen igen då.. Ursäktar frånvaron och skyller på allt för trevligt sällskap av vänner och familj + en total paus från internet.
Men nu blir det alltså nya inlägg och tänkte börja med att ge en liten kort överblick av självaste julafton!
Julafton firades alltså hos farföräldrarna i Stockholm. Där i bland självklart farmor och farfar, kusinen Elisa, faster Karin + pojkvän Leonadro och hans mamma Armanda, vilka var direkt influgna från Italien.. och min egen familj med  mamma, pappa, lillasyster Josefin och dessvärre utan storsyrran Martina och hennes man Nick som förtillfället befinner sig i Texas med hans familj.
Alltså kort överblick i ord, men desstå längre överblick i bilder över hur trivsamt min familj firar jul.
För vi kan självklart fira jul som inga andra! ;) 
Nubben görs av gran och tall, Skål på er i alla fall!
Lekande vackra bilder från vinterpromenad i Tyresta is coming up!
God Jul!
 

Kommentarer
sally säger:

Hej! Det är inget jag gjort själv och vet inte hur man ändrar just det! Men jag använde mig av en bloggerska som hade lagt upp hur man gör bildspel i menyn och den koden innehöll tydligen det.. Men kolla in på hennes blogg om du hittar det där eller om du använder dig av hennes kod: http://jojjjjohs.se/2012/january/utkast-jan-8-2012.html
kram! :)

Svar: Härligt! Tack så hemskt mycket, det ska jag ta och kolla in :) Kram kram på dig!
Mikaela

2013-01-10 | 23:25:09
Bloggadress: http://sallysventorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback