Update California

Nu har alltså repetitionerna för Bronze Star tagit ny fart inför tävlingen Americas College Theatre Festival i LA den 15:e februari och jag har tilldelats en ny roll som jag pluggar för fullt inför just nu. Först dagarna i USA spenderade jag dock hemma hos pojkvännen Danni med att sova, äta, plugga inför min roll som den kvinnliga piloten Maddy i Bronze Star, bjuda över Hanna och hennes pojkvän på grillkväll, samt se Les Miserables för andra gången med pojkvännen.... grät som ett spädbarn.
Ska se till att lägga upp lite bilder från repetitionerna eftersom vi numera är i den stora teatern The Haugh på Citrus.
Några sista bilder från Sverige. Saknar er redan där hemma! Ses till sommaren!

Kommentarer
Pappa säger:

Hoppas det går bra med ny rollen Mikaela. Kör hårt :) Vi saknar dig också.

Svar: Det går faktiskt jättebra :) Fick till och med beröm av de professionella skådespelarna, så känns som att jag är på rätt riktning
Mikaela

2013-02-01 | 08:20:01
Mamma säger:

Vi saknar dig också. Hoppas att det går bra med Bronze Star. Kram.

Svar: Allt går bara bra och på fredag har vi första och enda showen in the Haugh :)
Mikaela

2013-02-02 | 00:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback