Jag Elskar Dig

I torsdags firade man alltså Valentine's day här i USA och jag kände mig väldigt lyckligt lottad som faktiskt fick spendera min dag med min älskling, som egentligen skulle ha jobbat hela dagen.
Jobba fick han dock göra, men bara några timmar under eftermiddagen.
Men efter det kom han hem med en riktig överraskning!
Detta var vad jag återfann i kylskåpet när han bad mig hämta dricka till middagen:
Fint eller hur? Tycker det är så gulligt att han stavar Älskar med E eftersom Ä inte existerar i deras alfabet.
Fler uppdateringar om Alla Hjärtans Dag och Bronze Star is comming up!
 

Kommentarer
Pappa säger:

Jättegulligt!

Svar: Ja jag blev så glad! :)
Mikaela

2013-02-18 | 10:08:15
Martina säger:

Haha sa himla gulligt!!!

Svar: Eller hur! :D jag blev verkligen glad i hjärtat!
Mikaela

2013-02-18 | 15:37:50
Bloggadress: http://engmanreed.wordpress.com
Mamma säger:

Vilken romantisk och gullig kille du har Mikaela!

Svar: Tack! Det tycker jag med :)
Mikaela

2013-02-18 | 22:16:12
Becka [fotoblogg] säger:

Vad kul att vara i USA!
sv: Tack så otroligt mycket finaste du! Så glad jag blir, verkligen.
Kramar. ♥

Svar: Absolut! Definitivt en upplevelse :) Hur står allt till hemma i Sverige? Kram kram
Mikaela

2013-02-19 | 14:39:32
Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback