I stora Teatern

I fredags gick alltså första och enda föreställningen i the Haugh Performing Arts Center av stapeln. Var nådigt pirrigt må jag säga med alla kostymbyten som jag har, vilket resulterade i att jag ideligen sprang omkring som en skollad råtta bakom scenen! Men föreställningen gick bra. Mycket bra energi och helt underbar publik som skrattade och grät på rätt ställen. Nu hoppas vi bara att föreställningarna i LA under Americas College Theatre Festival på fredag går lika bra, om inte bättre!
Här har ni några få bilder tagna precis innan fredagens föreställning i the Haugh:

 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Roligt att föreställningen gick bra! Kram.

2013-02-13 | 22:16:52
Pappa säger:

Kul Mikaela! Vi håller tummarna på fredag. Kram

Svar: Det gick så himla bra!! :D Gud vad glad jag är!!
Mikaela

2013-02-13 | 22:51:37
Becka [fotoblogg] säger:

Ser superroligt ut. :D

2013-02-15 | 23:10:15
Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
emma säger:

fin blogg

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Mikaela

2013-02-17 | 09:58:15
Bloggadress: http://emmios.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback