But it won't mean nothing without a Woman

Idag åker jag och Hanna till Las Vegas i sällskap av hennes mamma, Dorthy och Gen (familje-vännerna hon bor med). Ska bli roligt att få en liten weekend trip och en riktigt östrogen kick tillsammans med bästa vänninan.
Får se om det blir nån uppdatering medan jag är där, annars får ni vänta till jag kommer tillbaka till LA.
En liten video jag hittade idag med favorit skådespelerskan Kiera Knightley.
It was apparently banded for television for being too sexual.  
Have a lovely weekend! I know I will 

Kommentarer
Mamma säger:

Ha det så bra i Las Vegas! Hälsa!

Svar: Tack älskade mamma och ja det gjorde jag :)
Mikaela

2013-02-22 | 23:05:24
Pappa säger:

Ha så kul!

Svar: Tack!! :D Det hade jag! Ska lägga upp bilder snart!
Mikaela

2013-02-22 | 23:14:02
Josefin säger:

Woman*

Svar: ;) fixat
Mikaela

2013-02-23 | 14:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback