Got a Call Back

Så för er som inte vet vad en Call Back är så är det när du haft en audition för en teater produktion och du får komma tillbaka för en andra audition (så att regisören, manusförfattaren och producenten kan se vilken roll de vill ge dig eller om de vill ha med dig överhuvudtaget).
Det du får göra är i princip läsa bitar ur det faktiskt manuset, tillsammans med några med skådespelare.
Det är vad jag gjorde idag :)
Fick läsa för lite olika roller.
Bland annat Madeline (den kvinnliga piloten) som jag gjorde audition för, en papegoja som jag blev omfrågad om jag ville spela och även en hippi.
En salig blandning med andra ord.
Var i vilket fall huuuur roligt som helst och känns som att jag gjorde ett riktigt bra jobb med alla tre rollerna.
Så nu är det i princip bara att vänta och se vilken roll jag tilldelas.
Cast listan sätts upp på måndag!

Kommentarer
Mamma säger:

Håller tummarna! Kram.

Svar: Jag kom med! :)
Mikela

2012-09-09 | 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback