Whiskey A Go Go

I torsdags for jag och Danni och kollade på konsert på Whiskey a Gogo, en av LA's äldsta och kändaste konserthallar. Har varit där en gång förut när Danni och hans band spelade, men kvällen till ära såg vi ett piratband (Älskar pirater måste jag nog inflika här!) och ett av Danni's favorit band, Stolen Babies, vilket har en väldigt Tim Burton inspirerad stil. Blev en otroligt trevlig och lyckad kväll i LA, då vi till och med fick prata och bli fotade med artisterna. Vet definitivt att lyckan var gjorde för Daniels del, då han lyssnat på Stolen Babies sen högstadiet i princip.
Här har ni lite bilder och video's från kvällen.
And please bare with me, cause they were taken on my phone since my camera was broken.
 
The Dread Crew of Oddwood!
 

 
Denna låt var nog min favorit med Stolen Babies under kvällen. En aning långsammare melodi.
Alla kändisar som varit där och spelat
Vill avsluta med att säga att jag tycker det var himla passande med det spöklika temat de höll kvällen till ära, då  all helgona och Halloween börjar knappa in på oss.

Kommentarer
Pappa säger:

Kameran trasig igen eller var detta innan den lagade sig :)

Svar: nej kameran lever :) bilderna var fran innan jag upptackte att kameran funkade igen :)
Mikaela

2012-10-24 | 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback