Shopping med bästa väninnan

Okey, så kan hända att min blogg blir en aning fotolös en tid fram över då min kamera råkade ut för en liten olycka förra söndagen.
Hade nämligen en till bredden fylld vattenflaska som bestämde sig för att tömma sig själv i min väska när jag var på väg till rehearsal och oturligt nog befann sig min kära Nikon kamera precis under dess myning...
Kameran överlevde, men jag behöver lämna in den för rengöring till en Nikon butik.
Här har ni i a f de sista bilderna jag hann ta innan olyckan. Detta är från förra fredagen då jag var och shoppade med Hanna i West Covina mall. Blev en mycket vacker hatt, kofta och väska för min del. (Väskan och koftan köpte jag för presentkortet jag fick av Hanna i födelsedagspresent, så fyndade i princip gratis.Tummen upp!)
Även här har det som smått börjat bli lite fint höstfärgat på träden ^^
Bild där min älskade kamera faktiskt är med..
Mitt hatt fynd.
 
Ikväll ska jag och Danni in till LA igen och se på konsert på klubben Wiskey A GoGo, en av LA's kändaste konserthallar/clubar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback