Night of music from Film

I fredags for jag hanna och Ayano för att se min rumskompis Natzuki uppträda in the Haugh. Den stora teatern på citrus college.
Blev verkligen en fantastisk kväll, med fantastiskt uppträdande.
Vi bjöds på filmklipp från olika filmer, framför allt Disney, medan kören och orkestern spelade "the score music" tillhörande de olika produktionerna.
Efter det for även jag, Hanna och en väninna till mig som spelade piano under föreställningen, Kana, på Applebee's.
Som sagt, mycket lyckad kväll!
Kana, Hanna, me (Mikaela), Natsuki and Ayano.
Hanna, her boyfrind David, Kana, me, Kevin, Natsuki.
Väldigt into the food ;)
Fick dessutom en inbjudan till maskeradfest på Applebee's kommand torsdag. Får se vad det blir av det.

Kommentarer
Pappa säger:

Ni är så söta :)

Svar: tack sa mycket! :D hoppas ni har det bra, tycker vi ska forsoka planera in en skyp traff i helgen :) kram kram
Mikaela

2012-10-24 | 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback