Lugna vrån

Nu så!! Nu är alla läxor äntligen klara och jag har bara Astronomi test kvar att göra imorgon.
... okey, nu ljug jag lite halvt. Har visst läxor, men i vilket fall inte lika mycket läxor som vanligt, utan 3 uppgifter istället för 8 (vilket i princip är standarden)
Vill nu bara fly in i min lugna vrå och njuta av min nya frihet och spela Chinese flute playlist om och om igen på youtube.
(Klicka på bilden för en liten överraskning!)
Ska dessutom se till att lägga ut lite bilder och videos från helgens rehearsal med Bronze Star.
I helgen fick vi bland annat genomlida något som kallas för bootcamp!
Så håller er uppdaterade så ska jag försöka lägga ut detta snarast möjligast.
(Har dessutom fått några extra arbetsområden i produktionen jag kommer berätta om då ;) )
Ta hand om er tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback