LA by Night

I torsdags skulle jag och Danni åkt på konsert inne på Wiskey A GoGo. Visade sig dock att bandet vi skulle se spelar nästa torsdag, så det var ett onödigt misstag från vår sida, men vi valde att göra det bästa av situationen och samtidigt fira 11 månader tillsammans.
Blev att dela ut flyers för paintball parken Daniel jobbar för nu under Halloween. Låter kanske inte så roligt, but when you're in character and walk the streets of LA, får du ett flertal olika reaktioner från människor... något vi hade väldigt roligt åt. Låt mig dessutom säga att jag var en otroligt duktig säljare och hade gjort av med mina flyers först av alla ;)

Efter det valde vi att stanna kvar inne i LA och ta en tur till en Hooka bar (cafe för vattenpipa), som vi gick förbi när vi gav ut flyers. Där tog vi det lugnt, lyssnade på grymt bra musik och hade det otroligt mysigt.
I vilket fall, färdig pratat om det, här är bilderna:
På Hollywood Horror Sports i färd med att göra oss i ordning:
Liten bit av sminkösen.
På väg till LA
Vad tycker ni vi ser ut som?

Kommentarer
lykke säger:

Åh, fan vilka coola outfits ni hade!

Svar: Tackar ;) mesta jag hade på mig var faktiskt mitt eget :)
Mikaela

2012-10-14 | 10:19:13
Mamma och Pappa säger:

Ni är så fina både med och utan masker :)

Svar: Tack :) Ni vet då hur ni gör eran flicka glad. Kram
Mikaela

2012-10-14 | 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback