Hollywood Horror Sports

Här är bilderna från paintball parken a la Halloween theme!
Som sagt hade de gjort om Hollywood Sports (stor paint ball park i närheten av Compton, dit många kända ansikten tar sig då och då) till en enda stor skräcksaga. De hade så kallade Scare zoones and Killhouses. Och för er som inte vet vad detta innebär så är en Scare zoon en del av en park där "monster" och andra läskigheter går omkring fritt, vilket i princip innebär att du har någon efter dig som försöker skrämas ca var och varannan meter. Innom Killhouse området arbetade i vilket fall min kära pojkvän Daniel. Detta var delen av parken där du faktiskt fick gå igenom en bana och sjukta air soft på monsterna. Danni's del kallades "The Voo Doo" killhouse och var full av zombies. Själv var han guide för att leda små grupper genom banan, under en karraktär som han själv uttryckte "was a crazy southern hillbilly".
David, Hanna och Natsuki
Här stod vi och diskuterade vare sig biljetten för Voo Doo killhouse var giltig för oss alla fyra eller endast en singel biljett...?
I kön till Voo Doo Killhouse
Och här har man alltså pojkvännen till höger och hans vän/jobbarkompis David.
Titta på denna bild och tänk er ljudet av Långbens skratt ;)
Älskade älskling, so in character!
Kloka?
Denna bild är mest rolig för att Hanna och David inte hade en aning om vad som var bakom dem.
Så kvällen slutade alltså med att jag fick skjuta lite zombies (vilket jag i vanliga fall är jätterädd för), men det var inte så läskigt som jag hade trott. I was very much enjoying myself!
P.s annan liten rolig detalj var att jag kysste Daniel smack på munnen medan han jobba, men ingen visste att vi var tillsammans eftersom Danni var inne i sin karraktär och var tvungen att låtsas som att han inte kände mig. Snack om vi fick applåder!
 

Kommentarer
Pappa säger:

Vilka hemskingar (monstren alltså :))

Svar: Eller hur! Men konstiga var att man vande sig efter ett tag vid att de gick omkring i närheten av en :)
Mikaela

2012-10-03 | 23:28:44
Josefin säger:

Jag finner den sista bilden smått störande, varför ser ditt bakre ben ut att bara gå till ditt knä?!?!?!

Svar: Kankse för att den är tagen uppifrån? ...? ;) Dessutom ramlade vi just efter denna bild togs för att vi lutade så mkt :)
Mikaela

2012-10-09 | 19:12:48
Bloggadress: http://josefinalgkrona.blogg.se
CJ säger:

Skön inspiration till halloween. :)

Svar: Tack så mycket! Om du kan hitta något liknande i Sverige föreslår jag att du går, det är verkligen en upplevelse. Vad har du annars för dig till Halloween? :)
Mikaela

2012-10-23 | 14:13:01
Bloggadress: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback