Green Screen

Ännu en uppdatering för Bronze Star rehearsals.
Förra helgen fotades och filmades de sista snuttarna som kommer inkluderas i projektionerna, som kommer att pågå under föreställningen. 
Mycket av detta gjordes med green screen och jag var lyckligt lottad att få komma och ta del av detta, så att jag nu kan visa er.
 
För övrigt testade vi våra färdiga kostymer inför showen igår (Lördag) och idag hade vi vår första Run Through på den färdigställda scenen. Svårare än väntat, men funkade helt okey :)

Kommentarer
p h o t o g r a p h y b y siri säger:

oj men tusen tusen tack!! blir så himla glad verkligen :) fotar mest, men försöker bli bättre på att filma, eftersom jag tycker det är himla kul. kram !

Svar: Ja men varsågod :) Okey, häftigt! Jag älskar också att fota och filma, och håller på att utbilda mig till regissör i LA, så tycker det är himla kul att hitta talanger inom denna gren :) Kram på dig med!
Mikaela

2012-11-03 | 17:15:26
Bloggadress: http://shal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback