Film inspelning under Bronze Star rehearsal

Som titeln säger. Vi hade alltså lite filminspelning här om dagen för produktionen av Bronze Star. Filmade bland annat bitar som kommer att visas i bakgrunden för scenen jag ombetts att koreografera dans för. Dansen är klar nu förresten och ska försöka få tag på en video av den snarast, så ni kan få se med, då jag vet att några av mina medskådespelare spelade in den.
Fick väldigt bra feedback av Neil, regisören, efter att jag för första gången visat den färdiga något så när cleaned up versionen av "dansen" som är tänkt att vävas samman med projektionerna i bakgrunden. 
Men här har ni alltså en liten sneak peak av hur en riktig filminspelning går till:

Kommentarer
Pappa säger:

Kul!! Ser fram emot att få se dansen. Kram

Svar: Yeap, det ska fixas snarast :)
Mikaela

2012-10-22 | 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback