Så länge sen

Vid den här tiden förra året var jag i Malmö för att göra TOEFL test, i min långa procedur att försöka ta mig till Citrus College i Glendora, CA, USA.
Idag Är jag här och jag kan inte bli annat än lite nostalgisk när jag tänker tillbaka på hur mycket jag kämpade för att ta mig hit förra våren.
Är så evigt tacksam över den tiden, för trorts att jag försökte ta mig bort från Sverige, för att komma ut och resa och studera, så var det nog också den bästa tiden jag haft med familj och vänner på flera år.
Allt hemma blev plötsligt bara extra viktigt! Förmodligen bland annat för att jag visste att jag snart skulle åka iväg till ett främmande land där jag skulle ha absolut ingen.
I vilket fall, tillbaka till Malmö.
En vecka jag förmodligen kommer komma ihåg livet ut, som spenderades med min goda väninna Josefine Egerszegi, som jag även bodde hos när jag var där.
Saknar dig vännen! Saknar er alla! Och är sä glad över faktumet att jag kommer få se de flesta av er igen till sommaren :)
Och Josefine, tror det är dags för ett nytt Pirates of the Caribbean marathon!

Kommentarer
Pappa säger:

Vi längtar efter dig Mikaela. Kram

2012-05-09 | 21:08:57
Mamma säger:

Vi längtar!

2012-05-09 | 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback