StPatric's Day

Nyp på dig! Om du inte har på dig grönt vill säga.... för i det fallet blir du istället överöst med kyssar.
Vi har alltså firat StPatric's Day idag. Dagen då min favorit färg bärs av var och varannan människa :)
Firade det med hemmagjorda "Amerikanska Pankakor" a la "from-scratch" style( = inte gjorda på kakmix utan faktiskt på riktigt mjöl, bakpulver, ägg etc.) tillsammans med pojkvännen imorse. Resten av dagen har jag,..unfortunately, spenderat med läxa. Men den är jag snart klar med och då blir det march i säng!
(Gröna ting jag hade på mig idag. Grönt nagellack, grön logga på tröjan ... och gröna ögon)

Kommentarer
Sofia säger:

jo det är bra här :D

vad gör du?

2012-03-18 | 13:02:27
Bloggadress: http://byfia.com
Mamma säger:

Snyggt nagellack och tröja! Snyggast av allt är de gröna ögonen! Gott med pannkakor! Kram.

2012-03-18 | 15:28:26
Victoria - Foto och Vardagen säger:

Om du fick önska, vad skulle du vilja att jag fotade då? :)

hoppas du får en underbar kväll :)

2012-03-18 | 20:31:54
Bloggadress: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback