CICADA: LA Club

I söndags kväll åkte jag alltså väldigt oväntat med min väninna Michelle, hennes lillebror Ben, vännerna Sharon och Brian till en 20-,30-,40-tals club i LA.
Waaaaay cool!
Hela cluben/restaurangen var inredd för temat, samt att du själv inte tar dig in i vardagskläder. Vilket gjorde att jag drog på mig en 20-tals inspirerad outfit.
Blev rätt nöjd med resultatet måste jag ändå säga, då det var väldigt mycket sista minuten.
Men i vilket fall, under den kvällen fick jag lära mig Swing, lite Lindihopp och riktig Vals.
Blev väldigt stolt över att få ett flertal komplimanger för att vara så snabblärd, även om jag själv inte tyckte att jag hängde med allt förväl, men kul att höra i a f! Thumbs up!
Kul var det i af! Tror seriöst inte jag har haft så kul när jag gått ut på länge.
Verkligen att rekomendera. Framför allt för att det är väldigt socialt, då man dansar på "gammalt vis" Två och två, för att det finns lärare där som lär dig om du inte kan, hela mijlön och alla uppklädda människor och att du dessutom kan äta middag där.
... funderar seriöst på att skippa Vegas och fira min 21 årsdag på Cicada istället.
 
 
Ska dessutom se till att ladda upp filmerna därifrån :)

Trackback