Biotips: The Hunger Games

Så i Torsdags fick jag äntligen gå och se den efterlängtade midnatts-premiären av The Hunger Games!
For med ett stor gäng glada, nördiga(som läst böckerna) och onördiga(som kanppt vet vad Hungerspelen är för ngt) typer and Man did we have a great time!
Var väldigt nöjd över många av regissörs valen och hur vissa delar fördes in i och blev förklarade på oväntade och brillianta vis. För er som sett filmen och läst böckerna så tror jag ni vet vad jag menar. Var i vilket fall mycket nöjd med min bioupplevelse och filmen levde verkligen upp till mina förväntningar.
Självklart fanns det bitar jag saknade från boken, men så är det ju i de flesta fall då böcker blir till film.
Otroligt se värd var i vilket fall vad jag ville säga!
Personligen tycker jag bättre om den här trailern:
http://www.youtube.com/watch?v=OgssLmsOa2s&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback