"Spamalot" on the walk of fame

Okey, så förlåt, vet att jag varit Väldigt frånvarande på senaste, men det ha också varit en otroligt busy week.
För det första, eftersom jag vet att alla ni har väntat ivrigt på denna info, Jag kom som sagt med i Sweeney Och jag är one of the leading laidies i kören. Vilket alltså betyder att jag kommer ha en större roll en sist, även om jag inte är en av "the principals", and I'm going to be miced again!
Detta har alltså även betytt väldigt upptagna kvällar och "inte de bästa middagarna jag ätit på länge" i veckan, eftersom vi lärt oss ett flertal sånger och stämmor + blocking.
Men det enda jag kan säga är att showen kommer bli MAKALÖS!!!!!!
Scenografin, koreografin, castingen och musiken är helt enkelt helt otrolig och det kommer bli vädligt roligt, om än slitsamt, att jobba med den här produktionen.
Är även eveneligt glad att jag slapp ta den extra klassen alla Sweeneysar annars skulle behövt ta, pågrund av hur dyrt det är för en internationell student + att jag redan läser så många units(poäng).
DOCK, rolig sak jag faktiskt hunnit med i veckan:
Se "Spamalot" i LA och gå på The walk of Fame.
Och för er som inte vet vad Spamalot är så är det en musikal kombinerad av olika sketcher och filmer av den brittiska gruppen Monty Python!

Trackback