Världens kortaste tåg

Här har ni då sista gänget av bilder från min och Danni's Juldejt i Los Angeles under lördagen.
På bilderna kan ni se Angel Flight Railway, mer känt som "världens kortaste tåg", vilket endast kostar 25 cent att åka och bokstavligen bara tar dig upp för backen till parken där den berömda parkbänken från 500 days of Summer väntar. Detta är även en av Danni's favorit filmer, ännu en anledning varför jag ville ta honom upp dit, då han själv inte alls kände igen parken vid första ögonkast. Så där tog vi lite bilder och lossades att vi var  Joseph Gordon-Levitt och Zooey Deschanel
Efter vår lilla skridsko tur i Pershing Square, som jag skrev om i tidigare inlägg, åkte vi till Little Tokyo där vi testade risbollar med zoya-socker-kandenering och en jättegod kyckling, samt shoppade loss (hittade mig en vackert röd klänning till jul) innan vi for på supé på SPITZ Home of the Döner Kebab. En restaurang helt i vår smak, med live DJ (Danni arbetar som Dj), avantgardekonst och god mat.


Kommentarer
Mamma säger:

Va´trevligt ni har det!

2012-12-19 | 19:31:47
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria! säger:

Härliga bilder! Dit vill jag också åka någon gång..

Svar: Tack så mycket :) Det uppskattas! Tycker jag absolut du ska göra! Hojta bara till om du vill ha något tips på vad du och din familj ska kolla på när resan väl blir av :) Sjukt söta småttingar förresten.
Mikaela

2013-01-13 | 13:29:00
Bloggadress: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback