Secret beach

I förrigår for jag Hanna och Hanna F(Äffish) till Danni's hemliga strand.
Min favorit strand här hittills! Underbart vatten, härligt sällskap och absolut oemotstånderligt vackra vatten varelser! Som en underrvattens-idyll. Fullt med koraller, muslor, krabbor, sjöborrar och allt annat jag tycker är så härligt med havet :)
Mamma och pappa, hade jag vetat om denna strand när ni var här hade jag tagit er hit!
Helt enkelt underbart.
 
 
Sebastian
 
Ariel?
 
 
 Fick till och med mata en papegoja!
Idag är jag bjuden på Svensk middag hemma hos Hanna och ikväll ska jag och Danni se klart Pirates of the Caribbean! :D
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Ser helt underbart ut. Njut! Puss!

2012-08-27 | 18:16:49
Pappa säger:

Niiice :)

2012-08-28 | 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback