Renting books

Ater igen pa skolan och mina kurser har satt igang igen. Hittills laser jag 13 units (mer an heltid) men forsoker att ta mig in i annu en klass. Maste i vilket fall fixa en hel del bocker till alla klasser som jag laser, sa blev valdigt lycklig under gardagskvallen da en av mina klasskompisar berattade om en hemsida dar det gar att hyra bocker for mindre an halva priset av vad det skulle ha kostat att kopa dem fran skolan!
 Sa har tagit mig en liten titt dar och det ser mkt lovande ut. Tummen upp!
Tror dock inte det blir nan teater produktion for min del i host, da jag redan nu borjat overblicka hur mkt plugg det kommer bli i host..
 Ska dessutom snarast ta och beratta om lite andra aventyr jag haft for mig nu innan skolstarten.
men till dess far ni ta hand om er! Puss puss! Framfor allt mamma, pappa och Jossan som aker for att halsa pa slaktingarna i Italien imorgon. Gryyyymt avundsjuk!
Hejhej!

Kommentarer
Pappa säger:

Puss på dig också. Vi försöker höra av oss :)

2012-08-28 | 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback