Drive In Theatre

Soligt värre har det varit sen jag kom tillbaka hit till Glendora.
Lyckades trotts detta dra på mig en smärre urinvägsinfektion...
Men ingen större skada skedd, har ätit koncentrerade tranbärskapslar och hållit mig varm som bara den, så nog ska jag överleva :)
Hade över Hanna och Äffish i måndags för att hänga vid poolen. Tack för en mycket trevlig eftermiddag flickor!
Sedan kom Danni och hämtade upp oss och vi for alla till Buca di Beppo och åt helt otrolig Italiensk mat, a la family size!!
.. Note: "Vill åka tillbaka och tetsa deras köttbullar"
Och sedan var det dags för .. badabumpadabuuum, badabadadabadadabarabuuump (A la SF jingel-style)
DRIVE IN THEATRE!!
Jag och Danni for och såg Bourne Legacy (vilken båda två somnade till... säger ganska mkt om vad vi tyckte om filmen), men också Batman: The Dark Knight Rises, vilken får 4 av 5 toasters :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback