Vanlig dag

Så måste väl säga att detta bara varit en helt och hållet vanlig dag, men samtidigt en väldigt bra dag.
Har träffat en ny vän Daniel Vi Le som är helt besatt av mode, arbetar t o m för en designer och gör så kallade Headpieces. Otroligt begåvad måste jag säga!! Blev förvånad när jag såg hans arbete!
Åt i varje fall lunch med honom idag, och är så glad över faktumet att jag hittat ännu en liten nörd kompis!
Dessutom hade vi improvisation idag under min Moderna dansklass :)
Så underbart!! Älskar det, var så länge sedan och kändes som att jag fick visa vad jag går för!
Pratade också med Martina idag :) Tydligen så har Nicks (Martinas man) mamma köpt både brudtärneklänning och skor till mig inför bröllopet i Texas :)
Och jag själv bokade biljett igår för 281 dollar!! Inte allt för dåligt pris ;)
Några av mina Sweeney vänner som vi träffade på på lunchen :)
http://danielvile.tumblr.com/
Jaja, nu ska jag gå och göra matteläxa :P
Höres senare!

Kommentarer
Martina säger:

Gud! Den billigaste biljetten jag har hittat går på 400 dollar. Lyllo!

2012-04-26 | 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback