Titanic i 3D

Gud så upptagen jag varit! Har haft allt för mycket läxa och träningar och ovan på det har jag varit sjuk, så ursäkta mig inläggslösa blogg.
I fredags fick jag dock äntligen en ledig stund (dock efter mig Sweeney Todd träning) Och gick därför och såg Titanic i 3D på AMC's Movie Theatre i West Covina kl 23.20.
Tror aldrig jag haft en liknanade bioupplevelse.
Inte bara har denna film sedan barnsben en stor del av mitt hjärta, men att få se den på storbildsskärm i 3D, Well that's quite something!
Har dock fortfarande mycket att stå i, så så mycket vila blev det inte.
Och för er som faktiskt Är kring mig just nu måste jag bara be om ursäkt för mina humörsvägningar.
Nästa Fredag går Sweeney Todd av stapeln!!

Kommentarer
Pappa säger:

Om du får en stund över har du länk till lite påskbilder i mailen.



Kram från oss alla

2012-04-10 | 23:26:55
Pappa säger:

Är det premiär nu på fredag?

2012-04-11 | 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback