Sweeney Todd Premiär Ikväll!

Så ikväll går alltså ridån äntligen upp för Sweeney Todd.
Vet att jag varit väldigt dålig på att ge ut info om vilken roll jag spelat för framträdandet så här kommer en liten beskrivning på det:
I'm principal in the ensamble, vilket betyder att jag har på mig mick under hela framträdandet, är med i några extra nummer utöver de stora statist numrerna (har dock inte någon huvudroll, men har det näst bästa).
Har dessutom inte mindre än tre olika kostymer för denna show, vilket betyder SEX kostymbyten!
Springer i princip omkring som en skollad råtta backstage, medan jag halvt klär av mig innan jag ens hunnit till omklädningsrummet så jag ska hinna byta.
Så det var lite om min bit i showen.
Den kommer verkligen bli magnifik!
The scenery and the props, lighting and setdesigns are just brilliant!!
Och kostymerna, sminket och skådespelarna lika så.
Kommer verkligen bli en strålande läskig och obehaglig show, helt passande för Fredag den 13:e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback