Sweeney, Sweeney, Sweee-neee-y!!

Vi hade en helt makalös premiär för Sweeney Todd!
Fullt hus och underbar publik som skrattade på rätt ställen, skrek av förtjusning och applåderade så att taket höjde sig.
Var definitivt den roligaste kvällen med Sweeney so far.
Gårdagen (Lördag) gick också bra, men fredagen var ändå min favorit..... mest tror jag för att jag var så trött under akt 1 igår. Men det botades med en liten power-nap under pausen.
(Kan ni hitta mig? Ledtråd: Längst fram strax vänster om mitten, med sjal om huvudet.)
(Här blev man plaserad bredvid självaste Beetle)
(In character. Näst längst fram till höger)
(Eating meetpies. Mitten)
 
Här har ni lite bilder från showen :)
Min favorit kommentar från uppträdandet (mitt upptädande) var den min vän Amanda från Sweeney berättade att hennes mamma sagt efter showen.
"And who was that skinny little girl? She creeped the fuck out of me! Couldn't take my eyes of her!"
Mission completed ;)
Sista dagen idag med Sweeney.
Break a leg!

Trackback