Trötter från snövit

Oh yes! Har blivit halv utslagen på alla möjliga vis den här veckan.... eftersom det är så mkt info att ta in hela tiden.
Nya vänner, nya lärare, nytt marerial etc, etc, etc.
Som sagt träffade ett par jättetrevliga lirare på min Acting fundamental I klass vid namn Jessica and Dylan. Var tänkt att vi skulle äta lunch allihop tillsammans igår men Dylan hade glömt att han hade matteklass (+ lunch på köpet, eftersom han räkna med att han skulle käkat med oss). Så sluta med att Jessica och jag drog till Rolling rice och åt suchi (+ terriaky kyckling för mig) och Dylan fick mackorna jag gjorde "just in case".
Jessica och jag klickade riktigt bra, båda långsam ätande performance addicted, flight of the conchords älskade freaks.. Which we're proud of thank you very much!
Efter det mötte jag upp med Domenic och vi tog bussen till West Covina. Där gick vi till ??? för att köpa en whiteboard penna jag behöver till min ESL klass.... (don't ask me why)
Oh RIGHT!!! Skickade brev igår till lite människor också och fler lär det bli framöver!
Så med andra ord: "Vill du ha ett vykort eller ett brev från mig är det bäst du skickar din adress på fb".. om du inte redan gjort det vill säga.
Försökte även ta mig in i "Acting for the camera" men den var redan full :(
Så ska i a f ansöka till audition för ett project han prata om.. Something American voices. Tydligen så kommer det vara en massa producenter, regissörer och manusförtattare från Citrus OCH Hollywood som medverkar i det projectet!!!! Ska även göra ett utterligare försök att ta mig in i klassen. Skam den som ger sig!
Annars så har jag haft en ganska hektisk dag idag. Hektisk men bra! :) Jag är inte helt slutkörd.
Har haft ESL 101 lektion idag och Intermediate Voice, which was awesome!
Åt lunch i cafeterian med Alex, Sofie och ?? (Jag och namn ;P)
Började även dagen med att dammsuga och städa toaletten. Ja jag vet.. jag är en så duktig flicka ;)
Jaja, vet kanppt vad jag skrivit eller vad jag ska skriva. Känns väldigt mkt som att jag bara sitter och ordbajsar för tillfället.. men sen är jag en aning hungrig också!
Imorgon har jag i a f audition för Intermidiate Jazz II (alltså dans) och funderar på en gruppformations dansklass också som jag kommer få 2 units från.
(Jessica at the Rolling Rice)
jaja, take care!

Kommentarer
Pappa säger:

Hej, nu är vi hemma från Stalon. Härligt att allt verkar bra och att du gör så många trevliga bekantskaper. Se dig för bara när du går runt och filmar så du inte krockar med något eller någon :)

2011-09-04 | 21:31:47
Mamma säger:

Hej, jag älskar dig, puss och kram

2011-09-04 | 22:19:27
Amanda Kämpe säger:

Hej :) jag undrar om du är jättesnäll och kan köpa en grå college tröja åt mig :) jag kan försöka skicka in pengar på din bank, lr så betalar jag när du kommer hem till jul :)

2011-09-05 | 09:09:39
Bloggadress: http://amandakaempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback