Snabb uppdatering!

Ja! Som det står ovan..
Hade en ooooerhört lugn dag igår. Oerhört!
Och det var oooooooerhört skönt!
Har dessutom lagt till ännu en fenomenal film på mitt filmregister. "The Ghost and the Darkness". Otroligt sevärd, så om du har tid, ta och kolla upp den! :)
Idag var det full rulle igen! Hade dock bara en lektion, men dessto fler ärenden.
Men nu har jag entligen köpt balettskor, trikåer och balettdräkt till min, ja du gissar rätt, balettklass.
Busskortet blev dock inte av... men det var därför att jag kan få det för halva priset och jag tar me mig ett rekomentationsbrev från skolan.... vilket jag glömde hemma.
Så tror jag ska ta itu med det på onsdag istället.
I vilket fall så var Danni mi följeslagare idag. Otroligt gulligt av honom att köra runt mig, but that dude is crazy! ;D
Fortfarande, påminner så sjukt om dig Jossan!
Idag for vi dessutom som snabbast till IKEA efter jag gjort alla mina ärenden.
NOSTALGIA!!!
Men vi hade jättekul i a f!
Och bjöd honom på laktris som jag köpte där, något han beskrev som "intressant".
Så nu har jag käkat laktris hela kvällen medan jag gjort läxor och chattat med två av mina finaste vänninor på skype, Hanna och Josefine <3
Och nu blir det att hoppa direkt i säng, för imorgon är det en busy day som vanligt!
Ta hand om er!
Saknar er, så kommentera gärna eller skriv på FB!
Vill veta vad som händer i era liv as well!

Kommentarer
Jossan säger:

Mickiiiiis! Jag drömde att vi slogs inatt och du kastade en skål med skållhett vatten på mig, va skulle det va bra för?!?!?!

2011-09-27 | 12:39:47
Bloggadress: http://finebyjoe.blogg.se/
Pappa säger:

Härligt att du hinner varva ner också, vi hade en jätteskön söndag med långpromenad runt Nydala, jobb dygnet runt just nu ett par dar :(

2011-09-28 | 00:10:00
amanda Kämpe säger:

åååå är jätte avis på dig! jag vill också gå i en skola i usa:O och göra en massa roliga saker.



Fortsätt att ha den så underbart kul där :D!

2011-09-28 | 13:38:15
Bloggadress: http://amandakaempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback