Smack!

Nu sprang jag nog lite för fort, för fann mig naglad vid golvet efter att ha sprungit in i väggen!
Har blivit sjuk med andra ord :/
Tror att det är för att jag hållit ett så högt tempo den senaste veckan... och inte fick jag slappna av så mkt som jag tänkt i helgen heller..
Det slog verkligen till helt plötligt! Igår kväll blev jag yrslig från ingenstans och hela rummet började snurra, vilket i sig resulterade i att jag kände mig magsjuk då jag i teorin befann mig på en never ending karusell. Så sov som en stock i natt. Men inte var det borta imorse heller när jag åkte till skolan! Thank God att min enda klass idag var Acting fundamelntals!
Sen for jag raka spåret hem och åt nudelsoppa, tog tempen och gick och la mig.
Tror dock inte jag hade feber, av vad Chris kunde läsa av.
Vaknade nyss och hoppas på att vi ska äta middag snart...
sen ska jag göra ett försök till att göra läxa :P
Dock har jag föröskt att ta dte lugnt de senaste dagarna, för jag fattade att något sånt här var på väg annars... ja ja, tydligen inte lugnt nog.. får ta och ta det ännu lugnare de här dagarna fram över.
Saknar just nu mitt rum på Ringvägen 16, min mamma och pappa och att veta var jag har allt :(

Kommentarer
Jossan säger:

Stackarn! Vi saknar dig med. Krya på dig. Puss

2011-09-29 | 09:53:36
Bloggadress: http://finebyjoe.blogg.se/
Anonym säger:

Älskling, krya på dig, vi saknar dig vännen



P.S Du dricker väl ordenligt (med vatten alltså :)) Vätskebrist kan ge lite samma symptom D.S.

2011-09-29 | 10:26:18
Mamma säger:

Älskade vän, drick lite buljong. Det brukar göra susen och så vilar och sover du mycket. Livet finns kvar. Rusa inte iväg från det. Krya på dig. Många kramar och pussar från mamma. Grattis på Mikaeladagen.

2011-09-29 | 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback