Los Angeles county Art Museum

Så idag ska vi alltså och kolla på Tim Burton utställningen i LAc.
Exiteeeed! :D
Idag är det dessutom målningt och ganska svalt (närmare svenskt sommarväder) vilket egentligen är perfekt eftersom vi ska gå på sightseeing runt LA as well. Chinatown, lilla Tokyo etc.
Ska försöka ta så mkt bilder jag kan (får dock se vilka möjligheter jag har inne på museét).
Och Hanna din begäran finns nu att återfinna i din mejl på FB, tack för låten Fliselina! ;)
(klicka på bilden är att komma till LA county Art Museum's hemsida)
Hoppas ni haft en jättefin lördag! Nu måste jag göra mig i ordning!

Kommentarer
Hanna säger:

GRATTIS HONEYBOO!!!!!

hoppas du får en dag av guld värde!! <3 Vi får skypa sen och du får berätta!



ps.

Du har inte skickat ngt på facebook? Isf har jag inte fått det. Min facebook är ganska dålig, trots allt. Hotmail plz. <3

2011-09-11 | 07:51:37
amanda och johanna säger:

gratttis :D:D:D hoppas du får en underbar dag fina du!!

2011-09-11 | 12:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback