Labor day

"Labor Day, högtid i USA och Kanada som firas första måndagen i september. Jämför första maj."
- Wikipedia
Så för att kortfattat berätta lite om vad som hänt på senaste:
Fredag

Audition för intermediate Jazz. Svårt med tog mig in i klassen!
Hängde resten av dagen med Yodo. Såg filmen "Super" (typ som Kickass)
Söndag

Sov som en stock från 00.00-11.00! Hade mys-gemensam fruckost med American pancakes och krispiga bacon. Hjälpte till med förberedelser inför grillfest 11.30-02.00. (Skar bl a konstnärlig frukt, höhö)
Var på festen, badade, åt, pratade, awesome! (Tror inte jag kan klara av att ha sånna här fester allt för ofta. För det tar aldrig slut på mat och jag kan inte sluta ÄTA!!!!..... får väl se om jag rullar fram till jul.)
Runt 20.00 for jag och Ayano hem till Kana, hämtade upp henne for och hyrde film på wait for it, waiiit for it..... Blockbuster!
Drog tillbaka hem till Kana och sen blev det litterly girlsnight!
Med tjejsnack, smink och snyftmovie (ännu mera mat)... har äntligen sett "Never let me go" efter att jag hittade trailern för typ mer en ett år sen :')
Blev även Tim Burtons "Corps bride" och ska nog åka på en utställning med hans konst i LA som Kana prata om.
Vi hann till och med slänga in en spökhistoria 04.00 på natten innan vi gick och la oss.
Very much of an oldfashion girlsnight.

Måndag

Vaknade upp vi 9.00. Drog och åt frukost på Baileys! Mumsigt. Hängde med Dominic på Westfield (West Covina) mall. Åkte hem. Bada med Jennifer i Jacuzin. Pratade historia, resor, vapen, kampsporter och lite annat smått och gott :)
And that's pretty much it!
Jaja, got to go to bed!
Har en lång dag framför mig imorrn... Börjar 9.55 och slutar sista lektionen 20.30
Så God natt på er, sov gott, så hörs vi!

Kommentarer
Pappa säger:

Vad hände med Lördag :)

2011-09-06 | 09:45:36
amanda Kämpe säger:

Tack så mycket :D och jaa jag påminner dig :) hoppas du har de jätte bra i usa :)

2011-09-07 | 09:32:12
Bloggadress: http://amandakaempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback