He has worked with Tim Burton!!! :D

Min absoluta favoritlärare so far har alltså arbetat med Tim Burton inom produktionen för "The Nightmare before Christmas"!!!! Tror ni jag dog lite när han sa det eller?
Var en riktigt rolig lektion idag förövrigt i Tech for Theatre.etc, vi gick i genom en massa om hur en film/teaterproduktion går till. Vad producentens, regissörens och alla olika designers jobb är... (Nog för jag jag redan visste det mesta men, sen har jag ju legat i på hemmaplan så att min bildning inom det området växt under de senaste 2 åren) Men det var ändå intressant! Man lär sig alltid ngt nytt :)
Plus att vi fick lära oss hur man riggar upp och ner ljussättning idag under labbtimmarna, så vi turades om att klättra upp och ner för stegar för att rigga lampor i taket. It was great!
För övrigt gick jag upp och sjöng (åter igen) Wishing you was somehow here again solo under min Voice lektion...
det var inte så läskigt som jag trodde.. thank god!
Kom hem från baletten för nån timme sen. Gud vad jag ångrar nu att jag slutade dansa klassiskt under en så lång period! Min kropp har verkligen börjat glömma :(
Men, men, blir bara att öva och strecha, strecha, strecha!
Ta hand om er! Saknar er alla! Så roligt när ni kommenterar bara så jag får höra av er lite grann :)

Kommentarer
Pappa säger:

Hej Mikaela



Jätteroligt att du skirver så ofta så vi får höra vad som händer, fullt upp och roligt verkar det vara. Mamma har ju åkt iväg en vecka och har inte Internet men jag har lovat läsa upp dina inlägg för henne över telefon.



Kramar från oss

2011-09-09 | 09:30:13
Jossan säger:

Du verkar ju leva drömmen, snart har du väl träffat mannen själv! ;D

2011-09-09 | 09:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback