Nostalgisk

Så dagen har varit väldigt lugn :)
Pratade med några nära vänner över skype och facebook this morning. Ni vet alla vilka ni är och det var väldigt trevligt att prata med er.
Ända lektionen jag haft idag var Jazz, så efter det åkte jag och handlade på Fresh and Easy för att laga middag åt Chris and Jan. Blev min ökända kycklingsallad ;)
Väldigt trevlig middag, påminde mig om när vi äter middag hos mina kusiner i Sävar. Hyfsat nostalgiskt, men jättetrevligt ja!
Efter det så blev det movienight och jag valde filmen "The four feathers" ur vårt filmbibliotek...
EPIC är allt jag säger!!! Med blueray dessutom!
Har inte sett en film som berört mig så mycket på länge (trailern gör dock inte filmen rätta men här är den :P)

Pratade med Hanna nyss :) hon fick mig att bli på bättre humör efter vissa "nyheter" jag fick reda på idag.
Jaja, nu måste jag ta itu med att läsa Veteran-manuset, så jag har det gjort innan imorrn då jag är asm för teaterproduktionen "Bronz star".

Kommentarer
Mamma säger:

Det gläder mig att höra att du verkar ha det så bra.

Kram.

2011-10-08 | 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback