Sammanfattning

Blir återigen en liten sammanfattning i bilder.
Först och främst hade vi Dannis födelsedag förra veckan...
Vi hade en liten Kickback med hela Cast gänget från polaroid efter rehearsal som slutade kl 23.00
(vilket de gjort upprepade gånger de här senaste veckorna ;P förklarar mig frånvaro..)
Väldigt kul! Var härligt att kunna få hänga med allihop utan en massa stressmoment hängandes över en.
Sen blev det Halloween party 2 nätter i rad!
(Har tyvärr inga bilder för tillfället från festerna, min kamera var sten död. Men för j@'la häfrigt var det! De går verkligen så over the top med dekorationerna som man ser på alla filmer!)
Var Bella, tillsammans med Brian (som var Edward) och försökte få Danni att vara Jacob (vilket jag ändå sa till alla att han var.... eftersom han inte var utklädd) från Twilight! Det var under fredagen, på en fest ute i öknen.
Dagen därpå var jag Red Ridinghood från den nya filmen med Amanda Seyfried.
Ville dock ha min "medeltida" klänning, som jag lämna hemma i sverige :( Hade definitivt varit pricken över i:et!
Så fick improvisera lite...
Detta är alltså klänningen jag egentligen velat haft på mig..
På Faktiskta Halloween afton (och dagen) for jag och Danni på en liten vandring i bergen och efter det blev det Knott's scary farm (Originally Knott's berry farm)
Sen dess har det varit rehearsals och läxa för hela slanten!
Så tyvärr kan jag inte garantera att ni kan återfinna mig på skype i helgen :(
Men efter den kommande veckan så kommer mitt liv äntligen återgå till ett normalt livstempo! ^^
Ha det så bra tills vidare!

Kommentarer
Mamma o. pappa säger:

Hej Mikaela, det verkar vara full fart som vanligt, kul!!!



Vi har lagt nytt köksgolv i helgen. Farmor och farfar har varit här och hjälpt till och hälsar också.



Kram

2011-11-06 | 21:03:06
Jossan säger:

Grattis Danni!

2011-11-07 | 08:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback