Love on top

Allt är helt enkelt underbart!
Fint väder, har ett litet minilov nu i 4 dagar, har fått extremt bra bety på de senaste uppgifterna jag haft.
(Fick a-/b+ på mina annotated bibliographies i ESL 101, och A för mina anteckningar under min Intermidiate Voice Class) Everything is really coming together! Job, vänner, väder, hälsa, kärlek. Allt!
Och idag fick vi feedback för våran scener i Acting Fundamentals!
Jag och Brian fick jättebra feedback. Cherrie (min lärarinna) älskade hur vi började vår scene och tyckte att vi gjorde otroligt bra val under hela föreställningen! ^^
Enda kritiken hon hade till mig som jag kan jobba på var projections and diction. Uttal och volym. Så jag känner mig extremt nöjd!
I a f, i eftermiddags när jag kom hem var jag bara tvungen att ta en liten promenad, för det var så fint väder och det börjar vara så fina höstfärger här nu.
Så tog med mig Rosie och sen gick vi ut!
Har dessutom börjat lyssna en hel del på Beyonce igen. Old love never dies! Så ville bara dela med mig av en av hennes nya låtar, som spelas flitigt på min mp3! ^^
Åh vad jag är lycklig!

Kommentarer
Martina säger:

Det är så härligt att höra att du har det bra! Idag är det thanksgiving och jag är så glad att du finns i mitt liv :) Hoppas du har en riktigt bra dag systern min. Jag ska försöka ringa dig ikväll :) Vi ska ha thanksgivingmiddag imorgon och på söndag är det första advent och det har inte snöat än.. Men det kommer förhoppningsvis till du kommer hem :) Jag älskar dig, kram

2011-11-24 | 11:13:37
Mamma o Pappa säger:

Åhh vad vi är glada för din skull vår älskling. Härligt att få prata med dig ikväll också. Ett juklappstips; mamma önskar sig Duffys senaste CD.

2011-11-24 | 23:16:17
Jossan säger:

Mickis, jag hoppas att du har tagit många bilder från Thanksgiving för jag vill se!

2011-11-25 | 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback