Rabiosa

Rabioso = Enraged
Känner mig sjukt kaxigt sexigt oemotståndlig + att pengarna bara flödar in... (No I'm not walking the street, if that's what you're picturing)
Dock hittade jag 200 freacking spenn igår när jag städa på SF!!! :D
Har dessutom blivit sjukt sugen igen på att klippa av mig håret! Framförallt sen en liten kommentar idag som antydde på att jag inte skulle bära upp det.!!!??? Känner mig som lilla fröken tvärt emot...
Helt sjukt egentligen hur in powered man kan känna sig när man är lite lätt förbannad...
man får typ lite den där "nä nu jävlar" envisheten, som får en att känna att man kan uppnå vad som helst!
För tillfället så skulle jag bland annat definitivt kunna tänka mig att uppnå Tea från "Skins" hår, eller Shakira's från den här videon.
(Som jag älskar! ;) Påminner mig om alla starka kvinnligheter i Italien.. "My second homecontry")


Kommentarer
Marklund säger:

Jag hoppas ju att du ser brittiska skins... :o

2011-06-21 | 00:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback