Troubled

Yeappppfffff....
Sjukt trött också, ska lägga mig snart.
Kom hem från jobbet för en stund sen.. mitt nya nattuggle-jobb. Went pretty awesome! Känner att jag är redo att anta mig stordåd... eller i a f en cykelkorg fullastad med tidningar på egen hand.. fot.. Cykel!! Whatever
Plus att jag kände mig lite rolig då jag kom hem, stående lutandes mot brevlådan i väntan på snubben som just då körde runt vårt kvarter med morgontidningen.
....undrar om han trodde jag var nått himla psykfall??...? en aning ivrig på tidningen i alla fall.
Men jag fick mig i a f ett gått skratt... hehe-he.
Men för att hoppa till något helt annat. Fy Biiiiiiiiiiiiiiiiiii@'*#p (!) vad jag saknar att dansa!!!
Vet inte när det var jag senast tog en danslektion och endast fick konsentrera mig på min egen utveckling.
.. okey, det var väl i höstas när jag tog balettlektioner, men på ngt sätt är det inte riktigt samma sak.
Jag vill få utlopp för mina känslor!!!
Jag vill röra mig till takten och känslan i musiken och bara dras med i det som alla filosofer kallar för Flow, effekten dans har på mig.
För just då, när jag verkligen kommit in i detta state of being är det som att bara jag, min kropp och min själ existerar. Som att bli ett med historien och känslan som dansen vill tala om.
Låter som världens filosof, yes I'm very aware of that thank you, men jag saknar det bara så, så mycket!
Mår bara så himla bra både fysiskt och psykiskt av det.
Jaja, nu ska jag sluta snacka om mina en aning överkokta, övertrötta tankar.
Sov gott på er... vilket ni förmodligen just nu gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback