Take another picture with your click, click, click, click Camera!

Iiiihhhh! Har alltså investerat i en alldeles sprillans ny kamera nu innan jag drar till det nya landet.
En Nikon Coolpix P500, med vinkelbar display och HD kvalitet på vidoinspelningen!
Inte fy skam!
Har dessutom köpt flygbiljetter tur och retur nu till LA, betalat security deposit till S.I.H Housing och för Visa... dessutom investerat i en egen platt/locktång.
Så pengarna ryker snabbt nu...
...tur att jag är rik!
Things yet to be bought is:
1. Ny bärbar dator
2. Ny mobil (eftersom min tydligen inte kommer funka in the US ;P)
3. Funderar på att köpa en fick-kniv (ni vet en sån där med alla möjliga redskap på)
4. Lady shaver
...
Hmm, känns som att det kan finnas ngt mer.. men jaja.
Veckan har i princip bestått av jobb (surprisssse!), fixa grejer inför Cali och hunnit hänga oväntat mycket med släkt och vänner! Thumbs up!
Här har vi lite bilder från mitt nya super köp!
Ikväll ska jag bjuda på knytis-grillmiddag här hemma för gamla klasskompisar ^^

Kommentarer
Jossan! säger:

Ah, Mickis! You are makeingme very, very jealous! :D

2011-07-28 | 19:23:14
Bloggadress: http://finebyjoe.blogg.se/
Hanana säger:

Du vill också fundera på att köpa några adaptrar som du måste ha för att använda svenska elkontakter i usa :) de är lite annorlunda tror jag :)

2011-07-30 | 00:05:04
MYMiC säger:

ÅÅHHH den där kameran är så jävla bra :o

saknar dig mikka :( sög att jag inte kunde komma.. jävla jobb -.-"

2011-07-31 | 19:38:28
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback