Ödets ironi

Så idag åkte jag in till stan för att träffa Sebbe (efter att jag motvilligt tagit mig upp ur sängen, efter att ha varit och jobbat hela natten).
Väl inne i stan styrde jag stegen raka vägen mot Sf för att köpa biljetter till Harry Potter premiären på onsdag! Det fanns kvar biljetter till 3D-visningen i salong 4, kl 21.00! ^^D
Men det var inte det enda positiva som hände mig när jag stod där och diskuterade med den manliga kassören om vilka platser som var bäst av de som var kvar:
För när jag stod och betalade sa han plötsligt att "Det här kanske kommer lite ur tomma intet men, jag är filmproducent och du verkar så härlig, så jag tänkte höra med dig om du har lust att komma på casting imorrn för en kortfilm"
Började bara stor lee.
Så imorrn ska jag alltså på casting kl 18 för kortfilmen "Lyssna", som handlar om en 15 årig pojke och vad det betyder att att bryta sig in i vuxenlivet. En drömsk och surrealistisk film.
Sounds like my kind of movie!
(Jag innan jag ska ut med tidningarna.)
 
En annan liten rolig grej....
Har fått veta att Citrus College mottagit min ansökan och att de ska bearbeta den under nästa vecka!
Iiiiiiihhh! Gud vad mycke som händer just nu säger jag bara!

Trackback