Jag kom IN!!!!!!!!

Whaaaaaa!!!! Den här dagen börja inte illa!
Väcks av postsnubben som ringer och berättar att jag fått ett kuvert, avsändare: Citrus College, och undrar om han kan komma förbi med det. Totalt yrvaken som jag var tog jag bara emot kuvertet och gick och la mig igen.
Dock när Anneli kom förbi för att dra med mig på promis, så tog hon saken (kuvertet) i egna händer och öppnade det åt mig ...
Spänningen är oliiidlig!!..... eller, ja, den var det för mig i a f :)
Så hon sitter där med sitt pokerface och läser igenom papperna, men när jag ser henne dra fram och kolla på ett papper med karta över skolområdet var jag typ på väg att skrika!
2 Sek senare säger hon orden:
"Du har kommit in"
Iiiiiiiiiihhhhh! Lycklig känsla i hela bröstet!!!
Blir dessutom som att vi kommer fira min antagning lite idag, då jag senare ska ut och äta med några väninnor och senare se prämiären av sjunde Harry Potter filmen, del 2!
Kan dagen bli bättre? :D
... men gud vad mycket saker jag måste ta tag i innan jag kan åka...
A ja, det får helt enkelt vänta till en annan dag.
För idag tänker jag bara va hjärtskärande lycklig! :D

Kommentarer
HANNA säger:

WAAAAH din crazy girl!!!!!!!!!!

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIG!!

2011-07-14 | 00:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback