Home stay

Shiiiiiiit..... Så drogs slöjan bort och jag insåg hur mycket jag har att fixa innan jag drar till Cali!
Och listan är hyfsat lång:
1. Fixa visa!
(orkar inte ens lista hur många grejer det är att fixa för att ansöka om det ;P)
2. Fixa boende
(Nästan där! Har skickat in min ansökan till S.I.H... se länken nedan.. för ngt som kallas home stay. Vekrar helt klart mysigt ^^ Och värt som F!)
3. Fixa flygbiljett!
(Minns ej varför jag inte bokat den än............ men jag vet att det finns en bra förklaring! ...tror jag.)
4. Fixa körkortet!
(Det har jag dock ingen bra förklaring till varför jag inte fixat än)
5. Vara med i Kortfilm "För 5 år sen"
(Kan bockas av på måndag)
6. Vara med i annan kortfilm som utspelar sig på toalett
(Namn okänt)
7.Vara med i den ursprungliga filmen jag gjorde casting för???
(Stoooort frågetecken på denna)
8. Fixa avskedsfest!

9. Jobba!

10. Hinna få kvalitetstid med släkt och vänner innan jag drar!!!!!!!!!!!!!!!!
(Vilket för mig är superviktigt! Men som jag inte har någon aning om hur jag ska lyckas med mitt i allt det andra)
Suck.....

Jaja, jag kallas ju inte Superwomen och Scary movie av mina vänner för intet!
Committed and unstoppable!

http://www.sih-housing.com/


Kommentarer
Jossan! säger:

Det loser sig sa karringen nar hon sket i badkaret! Shit, vi kommer ju knappt hinna traffas innan du far, inte ens tva veckor val? Alskar dig, halsa alla!!!



// Liten lillasyster som ar valdigt stolt over att sin stora storasyster kommti in pa Citrus College!

2011-07-17 | 22:52:18
Bloggadress: http://finebyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback