Her life is so beautiful

Så inatt har jag alltså varit uppe under inlärning för att dela ut morgontidningen.. så från och med nu är jag officiell nattugla..... eller vampyr?
Hela proceduren gick mycket fortare än vad jag trott. Vi klara av hela mitt distrikt på en h igår. (Observera att vi körde bil och att det inte var jag som ledde vägen)
Senare idag (när jag hunnit vakna till) ska jag på inflyttningsfest hos kära syster-yster den förstfödda, vilket jag känner mig väldigt peppad på.... även om vissa av oss sedan måste och jobba igen inatt. Dock tydligen inte så länge ;)
I vilket fall, blir att fininviga min nya fina gul-blomm-mönstrade kjol (även om jag faktsikt hade den en sväng på Peace and Love) och äta massor med Tacos.
Vill även passa på att visa en video med Eisley.
Den börjar lite i moll, men refrängen är jättefin ^^
Önskar er alla en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback