California, californiaaa, here we coooooome!

Så bara för att uppdatera lite ;)
Har alltså varit i Dalarna under de 2 senaste veckorna, därav frånvaron!
Det är verkligen min älsklingsplats på hela jorden, no kiddin', faktiskt bland annat för att man är så isolerad då dator ej existerar och det är så dålig mottagning att telefonerna knappt funkar de heller.
Underbara gamla Lant-ställe!
Har varit på Peace and Love och lyckats skaffa mig några nya homies från Borlänge.
(civilisationen strax utanför Säter där vi har stugan)
"The vaccines och Kings of Leon" säger jag bara!!! ^^D
Och nu, nu, nu, nu har jag äntligen fått iväg ansökan till Citrus Collage i CA, USA.
Återstår det bara att vänta och se om jag kommer in eller inte.
Om jag kommer in kommer jag i vilket fall studera en 2 årig linje i Theatre Arts, vilket i princip innebär allt inom film och teater. På scenen, bakom scenen, bakom och framför kameran, regi, manusförfattande, you name it!
Känner mig för grymt peppad!
Lusten att studera har sannerliiigen krupit sig tillbaka.
En liten bild av skolan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback