Only by the night

Okey, I know! Sorry, so sorry! Vet att jag varit dålig på att skriva, men insåg inte att det verkligen var såååååå länge sedan förens min kära vän Hanna hotade med att sluta läsa min blogg om inte ngt nytt kom upp snart.
.... och nej, jag har inte Dött! Snarare har min frånvaro varit ett tecken
på att jag verkligen Lever! ...(Och inte haft konstant tillgång till Internet)

Hur som haver... vill börja med att önska en väldigt god jul
och gott nytt år i efterskott!

Hoppas ni hittat på ett väldigt bra nyårslöfte! ;)

Själv har jag valt att fortsätta på de två jag avla förra året.
Det ena var att ta vara på nuet och människorna och det man faktiskt redan Har runt omkring sig!
Det andra är classified....

Dock har jag kommit på ett extra, så det tänkte jag faktiskt avge inför er. Huhum, harkel, harkel:

"I hereby solemnly swear to discover more about myself, my dreams and my hopes,
at this changing point in my life...
And, along with that I swear to travel my ass off in my attempts of conquering
.. humh, I mean discover the world! Try on new experience!!!
DISCOVER! "
I hereby solemnly swear to discover more about myself, my dreams and my hopes, at this changing point in my life... And, along with that I swear to travel my ass off in my attempts of conquering .. humh, I mean discover the world! Try on new experience!!!
DISCOVER!
I hereby solemnly swear to discover more about myself, my dreams and my hopes, at this changing point in my life... And, along with that I swear to travel my ass off in my attempts of conquering .. humh, I mean discover the world! Try on new experience!!
Vill avsluta med ngt fint :)
Såg fullmånen skina fram bakom vad som såg ut som målade moln på vägen hem
från jobbet, samtidigt som jag lyssnade på ovanstående låt (Eisleys - Come clean)
Fick en otrolig känsla av Italien :)
Saknar solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback